:: Naprawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu biurowego ::
- laptopy, komputery, serwery;
- drukarki atramentowe, laserowe: czarno-białe i kolorowe,
- plotery, kserokopiarki, faksy i skanery;
- urządzenia sieciowe: router, switch, printserwer;
- pozostałe urządzenia peryferyjne i biurowe;
:: Umowy usługowe i serwisowe ::
Podpisanie umowy usługowej lub serwisowej, zapewnia stałą opiekę nad systemami informatycznymi.
Umowy można zawierać na kompleksową obsługę systemów, wliczając serwis sprzętu i oprogramowania, bądź umowy na opiekę nad danym działem z branży IT.
:: Korzyści wynikające z umów usługowych i serwisowych ::
- zapewnienie prawidłowego działania systemów przez cały okres trwania umowy;
- obniżenie kosztów ponoszonych na doraźną pomoc informatyczną;
- stała opieka i pomoc w sytuacjach awaryjnych;
- szybka reakcja serwisowa i zabezpieczenie w sprzęt zastepczy na czas awarii;
- kopie bezpieczeństwa przetwarzanych danych;
- szkolenia oraz wsparcie dla użytkowników systemów;