:: Naprawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz sprzętu biurowego ::

 

- laptopy, komputery, serwery;

- drukarki atramentowe, laserowe: czarno-białe i kolorowe,

- plotery, kserokopiarki, faksy i skanery;

- urządzenia sieciowe: router, switch, printserwer;

- pozostałe urządzenia peryferyjne i biurowe;

 

:: Umowy usługowe i serwisowe ::

 

     Podpisanie umowy usługowej lub serwisowej, zapewnia stałą opiekę nad systemami informatycznymi.

Umowy można zawierać na kompleksową obsługę systemów, wliczając serwis sprzętu i oprogramowania, bądź umowy na opiekę nad danym działem z branży IT.

 

:: Korzyści wynikające z umów usługowych i serwisowych ::

 

- zapewnienie prawidłowego działania systemów przez cały okres trwania umowy;

- obniżenie kosztów ponoszonych na doraźną pomoc informatyczną;

- stała opieka i pomoc w sytuacjach awaryjnych;

- szybka reakcja serwisowa i zabezpieczenie w sprzęt zastepczy na czas awarii;

- kopie bezpieczeństwa przetwarzanych danych;

- szkolenia oraz wsparcie dla użytkowników systemów;

 

Please publish modules in offcanvas position.